مجهزترین و بهترین باشگاه بدنسازی 💪 در شهرک گلستان (منطقه 22 تهران)

فهرست مطالب

تماس با ما || بهترین باشگاه بدنسازی منطقه 22

شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید

021-44925001

instagram: @ako.gym

 

نشانی ما

ادرس بهترین باشگاه بدنسازی شهرک گلستان(باشگاه بدنسازی شهرک راه آهن): تهران، شهرک گلستان، بلوار گلها، خیابان یاس سوم، خیابان 18 متری یاس، خیابان طوبی، جنب آتش نشانی، پلاک1

بدنسازی در بهترین باشگاه شهرک گلستان

درباره مجموعه ورزشی آکو | بهترین باشگاه بدنسازی شهرک گلستان (باشگاه بدنسازی شهرک راه آهن)

مجموعه ورزشی آکو با کادری حرفه‌ای و مجرب در رشته‌های بدنسازی، کراس فیت و تی آر ایکس سال‌هاست که در تلاش است تا مسیر رسیدن به هدف ورزشکاران عزیز را هموار سازد. ما با فراهم کردن محیطی انگیزه بخش و پر انرژی و همچنین ارائه بهترین خدمات و دستگاه های ورزشی و بدنسازی پیشرفته سعی کردیم تا روز به روز عملکردمان را بهتر کنیم و لقب بهترین باشگاه بدنسازی در شهرک گلستان را از آن خود کنیم. هدف تیم ما کمک و همیاری هرچه بیشتر شما عزیزان بوده و هست. تیم ما افتخار همکاری با مربی درجه یک فدراسیون، مربی بین المللی فدراسیون جهانی ifbb و کارشناس ارشد تربیت بدنی جناب آقای مهدی طلوعی و قهرمان سابق کشور جناب آقای سهراب دریایی را دارد. در اینجا ما بهترین ها را برای شما جمع آوری کرده ایم زیرا شما لایق بهترین ها هستید.

باشگاه بدنسازی اکوجیم شهرک گلستان

 

مرکز سولاریم در غرب تهران در باشگاه بدنسازی شهرک راه آهن

 

هزینه شهریه باشگاه بدنسازی غرب تهران در شهرک گلستان (منطقه ۲۲)

شهریه باشگاه بدنسازی می تواند بسیار متفاوت باشد. تعیین هزینه های عضویت و کلاس های ورزشی به عواملی همچون تجهیزات باشگاه، حرفه ای بودن کادر ورزشی و خدماتی که ارائه می دهند می باشد. برای انتخاب کردن مناسب ترین باشگاه، می توانید چرخی در اطراف محل زندگیتان بزنید و با تعیین بودجه ماهانه مشخص و مقایسه هزینه عضویت باشگاه های اطراف بهترین انتخاب را داشته باشید.

تاثیرات ورزش کردن بر بدن انسان در باشگاه بدنسازی شهرک راه آهن

  • افزایش کیفیت خواب
  • تقویت کردن حافظه
  • افزایش سلامتی
  • دوری از بیماری های جسمی و روحی
  • کند کردن روند پیری بدن
  • دوری از کسالت
  • افزایش انعطاف پذیری حافظه
  • کنترل کردن وزن
  • فرم گرفتن بدن و خوش هیکل شدن
  • بهبود افسردگی
  • کاهش اضطراب و استرس

akogym باشگاه بدنسازی

بهترین باشگاه بدنسازی در شهرک راه آهن کدام است؟

شهرک گلستان، منطقه ای واقع در غرب تهران و منطقه ۲۲ است که به داشتن دریاچه چیتگر و ایرانمال مشهور است. شهرک گلستان همچنین به قطب گردشگری تهران هم شهرت دارد. شما برای ورزش کردن می توانید از میحط های طبیعی این شهرک لذت ببرید. مکان هایی مانند دریاچه و پارک جنگلی چیتگر، پارک آبشار، باغ گیاهشناسی و پیست سلامت ایرانمال وجود دارند که میان ورزشکاران طرفداران زیادی دارند. اما اگر قصد دارید تا در مکانی ثابت و مشخص ورزش کنید، انتخاب باشگاه بدنسازی بهترین کار است. باشگاه آکو که به عنوان بهترین باشگاه بدنسازی در شهرک گلستان شناخته می شود می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. آکو جیم به طور مستمر در تلاش است تا با ارائه خدمات و در دست داشتن مربیان حرفه ای و مقام دار بهترین ها را برای اعضای خود به ارمغان بیاورد.

 

آکو جیم، بهترین باشگاه بدنسازی در شهرک گلستان منطقه 22 ( شهرک راه آهن)

اگر قصد ساخت یک بدن زیبا و ایده‌آل را داشته باشید، انتخاب باشگاه مناسب و مربی های با تجربه از مهم ترین تصمیم ها برای شروع برنامه‌تان است. شاید برایتان سوال شود که چرا تصمیم مهمی است؟ انتخاب باشگاه خوب و داشتن روتینی مناسب که شما را خسته و دلزده از ورزش نکند در دراز مدت بسیار حائز اهمیت است. باید جایی را انتخاب کنید که محیط لذت بخشی داشته باشد تا از وقت گذراندن در انجا لذت ببرید. مکان و فضایی که با ان ارتباط برقرار کنید و احساس راحتی داشته باشید. در نهایت انتخاب شما می تواند باعث شود تا از تک تک لحظات تمرین کردنتان لذت ببرید و خستگی برای شما معنی نداشته باشد. فراموش نکنید که از هدف مهم تر، مسیر رسیدن به آن است!

ارائه برنامه غذایی حرفه‌ای | باشگاه بدنسازی منطقه ۲۲

یکی دیگر از خدمات باشگاه اکو مشاوره و ارائه برنامه لاغری سریع نیز هست. این برنامه از غذا تا انواع ورزش‌ها را در بر می‌گیرد.

کلام آخر

یکی از راه های رسیدن به بدنی سالم و سرحال و همچنین بهبود بیماری های روحی، ورزش کردن به صورت مستمر است. حال بعضی ها نه تنها به سلامتی بدن، بلکه به تناسب اندام هم اهمیت می دهند و می خواهند به طور حرفه ای و جدی ورزش بدنسازی را شروع کنند، اما نمیدانند چگونه و از کجا شروع کند. آکو جیم که یک باشگاه بدنسازی در شهرک گلستان می باشد، جزو بهترین باشگاه های شهر تهران محسوب می شود. شما در آکوجیم می توانید مسیر رسیدن به بدنی ایده آل و جذاب را با همراهی مربیانی حرفه ای در محیطی پر انرژی طی کنید.

 

 

‫5/5 ‫(2 نظر)

3 نظر در “مجهزترین و بهترین باشگاه بدنسازی 💪 در شهرک گلستان (منطقه 22 تهران)

  1. الیاس گفت:

    یکی از بهترین باشگاه های شهرک گلستان از لحاظ نو بودن وسایلش و مربی حرفه ای واقعا خوبه

    1. user گفت:

      با سلام با تشکر از نظر شما

  2. امیرحسین فراستی گفت:

    بهترین هستن و کم نظیر مخصوصا خود استاد طلوعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف 50 هزار تومانی شهریه باشگاه

اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید و تخفیف 50 هزار تومانی دریافت کنید.

کد تخفیف به صورت آنی برای شما ارسال میگردد.